Your B2B paid advertising partner. Driven by reason, proven by results.
Als ondernemer is het vast geen nieuws dat online adverteren noodzakelijk is om boven water te blijven met zoveel spelers in het B2B-landschap. Dankzij de grote hoeveelheid kanalen zoals Google Ads, Bing Ads, en LinkedIn Ads kan het moeilijk zijn om alle veranderingen bij te houden, en te weten welke kanalen geschikt zijn voor meer verkeer en conversie. Dit is waar Main Reason om de hoek komt kijken.

We put our money where our mouth is.
Hier zijn enkele voorbeelden van de verbeteringen die we voor onze partners hebben gerealiseerd.
216%
Meer rendement
GoSoniq ziet na 3 maanden een 216% toename in SEA rendement.
300%
Lead generation
Nestor Security haalt na slechts één maand 3x zoveel leads binnen.
7x
Kostenbesparing
Warpnet betaalt 7x minder per lead via Google Ads en LinkedIn Ads.
SEA Specialisten: Pay-Per-Click beheer voor Google Ads, LinkedIn Ads & Bing Ads
Google, LinkedIn & Bing
Een uitgebreide SEA audit van Main Reason brengt de belangrijkste data datapunten in Google Ads, Linkedin Ads en Bing Ads in kaart. Dit biedt inzicht in waarom huidigecampagnes minder opleveren dan ze zouden kunnen, en welke aanpassingen er nodig zijn voor meer resultaten en sales.
Landingspagina Optimalisatie
Dankzij onze ervaring met het optimaliseren van advertentievarianten, advertentierangschikking, advertentiegroepen, landingspagina’s en uitgaven/biedingen, zien onze nieuwe klanten meestal een onmiddellijke boost van 30% tot 50% op hun bestaande, slecht presterende PPC-campagnes.
Rapportage & Feedback
Je kunt niet verbeteren wat je niet meet en analyseert. Onze regelmatige rapporten bevatten advies voor doorlopende verbeteringen, het aanpassen van advertentiegroepen en het toevoegen van negative keywords. Verzand niet in gegevens. Ga aan de slag met bruikbare informatie.
We keep the best company.
Dit zijn enkele partners waarvoor wij het verschil maken op het gebied van SEA.
Ons plan van aanpak
Dit is hoe we te werk gaan
Ons PPC managementteam heeft toegang tot je account(s) nodig voor een audit. Het auditen duurt ongeveer een week, waarna we een gedetailleerd rapport aanleveren. Daarna plannen we een sessie om onze bevindingen en aanbevelingen te presenteren. Hiermee zorgen we meteen voor actiegerichte inzichten.
Stap 1: Begin accountaudit
Laten we in je PPC account(s) duiken voor een volledige audit. We analyseren alles, leveren een gedetailleerd rapport en bespreken onze bevindingen en aanbevelingen in een speciale sessie.
Stap 2: De strategie vaststellen
Op basis van onze audit stellen we een transparant plan (incl. vaste tarieven) voor een project van 3 maanden voor. Verwacht uitgebreide verbeteringen gericht op meer verkeer en conversies.
Stap 3: Schaalbare implementatie
Zodra we het eens zijn, implementeren we samen de verbeteringen. Onze diensten, die beginnen bij €500/maand, zijn ontworpen om voortdurend op te schalen op basis van groeiende doelen en wensen.
”Sinds onze samenwerking met Main Reason zien wij een stijging aan website bezoekers en digitale verzoeken tot kennismaking. Daarbij zijn de bezoekers die converteren naar leads met 24% gestegen! Daarnaast ondersteunt Main Reason ons bij het salesproces, waardoor we altijd weten wat de volgende stap is.”
– Nathan Mollema